Szkolenie online

Portal Informacyjny Sądu – podstawowe zagadnienia praktyczne

Wprowadzenie doręczeń pism sądowych - nowe funkcjonalności. Udostępnianie informacji o sprawie.


TERMIN:
31 maja 2022 10:00-13:00
Zapisy zakończone

Termin szkolenia: 31 maja 2022 r.   -   Godzina: 10:00-13:00   -   Prelegenci: Katarzyna Sandecka, dr Anna Zalesińska

Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia

Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF

Darmowy 2-tygodniowy dostęp do systemu Legalis Księgowość Kadry Biznes: Moduł RODO
Portal Informacyjny służył dotychczas udostępnianiu informacji o sprawie uprawnionym i upoważnionym. Od 2021 r. system ten służy również doręczaniu pism sądowych adwokatom, radcom prawnym, rzecznikom patentowym lub Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej poprzez umieszczenie ich treści w Portalu. Nowa funkcjonalność wymusiła zmianę metodyki pracy sekretariatów, tym bardziej że rozwiązanie to przybliża sądy do szeroko wykorzystywanej już w administracji i życiu codziennym komunikacji elektronicznej.

Na szkoleniu dowiesz się m.in:
  • jakie są podstawowe kwestie organizacyjne związane doręczaniem pism za pośrednictwem Portalu Informacyjnego,
  • jakie są praktyczne problemy związane z doręczeniami pism sądowych za pośrednictwem Portalu Informacyjnego i udostępnianiem pism sądowych uprawnionym i upoważnionym użytkownikom, w tym:
    - kto może mieć konto w portalu,
    - jaki jest warunek udostępnienia informacji w Portalu,
    - czy w Portalu następuje fikcja doręczenia,
  • jakie są dobre praktyki w obsłudze Portalu Informacyjnego.

Do kogo kierujemy szkolenie?

Szkolenie adresowane jest do pracowników sekretariatów: kierowników sekretariatów i urzędników, którzy na co dzień obsługują Portal Informacyjny, udostępniają za jego pośrednictwem sprawy i dokonują doręczeń pism sądowych.

Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszymi prelegentami są: 

Katarzyna Sandecka   - Inspektor Ochrony Danych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, współautorka publikacji: „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SĄDACH I PROKURATURZE” pod red. prof. ALK dr hab. Agnieszki Grzelak, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, z powodzeniem złożyła egzamin zawodowy radcy prawnego. Od 2005 roku związana z pracą w sądach powszechnych, wieloletni protokolant, osoba kierująca czynnościami związanymi z transkrypcją, członek zespołów projektowych centralnych systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w sądach.

dr Anna Zalesińska - radca prawny, członek Zespołu Radców Prawnych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu odpowiedzialny w szczególności za obsługę Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w tym za prowadzenia postępowań w oparciu o prawo zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych obsługujących postępowania sądowe, współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) na WPAiE UWr, wykładowca na wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu.

Więcej o prowadzących w zakładce "Prelegenci". 

Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkoleń znajduje się zakładce "Program".

Szkolenie zamknięte

To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 10:00-13:00 
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej dwie godziny przed startem. 


1. Podstawy prawne Portalu Informacyjnego;
2. Charakterystyka Portalu Informacyjnego; 
3. Kolejne etapy rozwoju Portalu Informacyjnego;
4. Wpływ systemów repertoryjno-biurowych na obsługę Portalu;
5. Administrator Danych i Administrator Systemu – kto jest kim w Portalu;
6. Praktyczne aspekty funkcjonowania Portalu Informacyjnego, w tym odpowiedź na pytanie kto może posiadać konto w Portalu, jaki jest warunek udostepnienia sprawy;
7. Dobre praktyki związane z obsługą Portalu Informacyjnego, doręczaniem pism i udostępnianiem informacji za jego pośrednictwem; 
8. Wyjątki od zasady doręczania pism za pośrednictwem Portalu;
9. Najczęściej identyfikowane problemy związane z doręczaniem pism za pośrednictwem Portalu Informacyjnego;
10. Jak ustrzec się błędów w obsłudze Portalu;
11. Dyskusja.

Katarzyna Sandecka
Inspektor Ochrony Danych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, współautorka publikacji: „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SĄDACH I PROKURATURZE” pod red. prof. ALK dr hab. Agnieszki Grzelak, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, z powodzeniem złożyła egzamin zawodowy radcy prawnego; od 2005 roku związana z pracą w sądach powszechnych, wieloletni protokolant, osoba kierująca czynnościami związanymi z transkrypcją, członek zespołów projektowych centralnych systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w sądach. Jako jedna z pierwszych protokołowała przy użyciu systemu ReCourt, a także obsługiwała system do transkrypcji tegoż zapisu.
dr Anna Zalesińska
Radca prawny, członek Zespołu Radców Prawnych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu odpowiedzialny w szczególności za obsługę Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w tym za prowadzenia postępowań w oparciu o prawo zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych obsługujących postępowania sądowe, współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) na WPAiE UWr, wykładowca na wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Specjalizuje się w postępowaniu cywilnym ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii. Od lat zaangażowana w tworzenie założeń legislacyjnych i projektów aktów prawnych. Specjalista w zespole prawnym Pełnomocnika Ministra Sprawiedliwości – Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych w sądach powszechnych oraz ekspert w zespołach i grupach roboczych funkcjonujących w strukturach Ministerstwa Sprawiedliwości na potrzeby realizacji projektów informatycznych związanych z informatyzacją wymiaru sprawiedliwości finansowanych ze środków krajowych oraz zagranicznych (POIG, POPC, Norweski Mechanizm Finansowy), w tym przede wszystkim „Wdrożenie protokołu elektronicznego w sprawach cywilnych i wykroczeniowych”, „Portal Orzeczeń”, „Portal Informacyjny”. Prelegentka w wielu konferencjach naukowych i szkoleniach dla prawników. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa nowych technologii, w szczególności z zakresu informatyzacji wymiaru sprawiedliwości.
Godziny szkolenia online: 10:00-13:00.

Zapisy trwają do 30 maja 2022 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Linki do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej dwie godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.

Darmowy 2-tygodniowy dostęp do systemu Legalis zostanie wysłany drogą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.

Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Materiały ze szkolenia w formie PDF będą umieszczone do pobrania wyłącznie w aplikacji Beck Akademia (tylko dla zalogowanych Uczestników).

Jak pobrać aplikację i uzyskać materiały?

I. Jeśli nie masz aplikacji Beck Akademia

1.   Pobierz APLIKACJĘ Beck Akademia na swoim telefonie. Pobierz bezpłatnie w Sklepie Play lub App Store. Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link > 
2.   Wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
3.   W menu wybierz opcję: „Załóż konto”. Wpisz swój email i utwórz Twoje indywidualne hasło do konta aplikacji.
4.   W miejscu "Kod rejestracji od organizatora” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium, 
następnie wypełnij pozostałe pola - na koniec klikając „Utwórz konto”.

II. Jeśli masz już aplikację Beck Akademia

1.   Otwórz aplikację i wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
2.   W miejscu „Zarejestruj się na to wydarzenie” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,.

Jak otrzymać kod rejestracji na dane szkolenie?

Kod rejestracyjny do danego szkolenia do użycia w aplikacji mobilnej Beck Akademia otrzymają Państwo w tej samej wiadomości e-mail, co link do webinarium (na około dwie godziny przed rozpoczęciem).

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Brak wolnych miejsc!

Zapisy na szkolenie zostały zakończone
Sprawdź aktualne szkolenia:
Przed aplikacją Dla aplikantów Dla praktyków
Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na akademia@beck.pl lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

Poznaj opinie naszych klientów

Bardzo udane szkolenie! Duża wiedza merytoryczna prelegentów, ważne praktyczne wskazówki.
Agata
Prelegent w sposób wystarczająco jasny wyjaśnił przepisy RODO.
Arkadiusz
Ogólnie bardzo dobrze.
Jakub