Szkolenie online
Portal Informacyjny Sądu – podstawowe zagadnienia praktyczne
Wprowadzenie doręczeń pism sądowych - nowe funkcjonalności. Udostępnianie informacji o sprawie.
- TERMIN:
- 20 czerwca 2022 10:00-13:00
- PRELEGENCI:
- Katarzyna Sandecka, dr Anna Zalesińska... więcej ›
- CENA:
-
349,00 zł z VAT
Zapisz się teraz


Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Certyfikat uczestnictwa w PDF
Darmowy 2-tygodniowy dostęp do systemu Legalis Księgowość Kadry Biznes: Moduł RODO
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Certyfikat uczestnictwa w PDF
Darmowy 2-tygodniowy dostęp do systemu Legalis Księgowość Kadry Biznes: Moduł RODO
Portal Informacyjny służył dotychczas udostępnianiu informacji o sprawie uprawnionym i upoważnionym. Od 2021 r. system ten służy również doręczaniu pism sądowych adwokatom, radcom prawnym, rzecznikom patentowym lub Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej poprzez umieszczenie ich treści w Portalu. Nowa funkcjonalność wymusiła zmianę metodyki pracy sekretariatów, tym bardziej że rozwiązanie to przybliża sądy do szeroko wykorzystywanej już w administracji i życiu codziennym komunikacji elektronicznej.
Na szkoleniu dowiesz się m.in:
- jakie są podstawowe kwestie organizacyjne związane doręczaniem pism za pośrednictwem Portalu Informacyjnego,
- jakie są praktyczne problemy związane z doręczeniami pism sądowych za pośrednictwem Portalu Informacyjnego i udostępnianiem pism sądowych uprawnionym i upoważnionym użytkownikom, w tym:
- kto może mieć konto w portalu,
- jaki jest warunek udostępnienia informacji w Portalu,
- czy w Portalu następuje fikcja doręczenia, - jakie są dobre praktyki w obsłudze Portalu Informacyjnego.
Do kogo kierujemy szkolenie?
Szkolenie adresowane jest do pracowników sekretariatów: kierowników sekretariatów i urzędników, którzy na co dzień obsługują Portal Informacyjny, udostępniają za jego pośrednictwem sprawy i dokonują doręczeń pism sądowych.
Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki!
Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszymi prelegentami są:
Katarzyna Sandecka - Inspektor Ochrony Danych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, współautorka publikacji: „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SĄDACH I PROKURATURZE” pod red. prof. ALK dr hab. Agnieszki Grzelak, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, z powodzeniem złożyła egzamin zawodowy radcy prawnego. Od 2005 roku związana z pracą w sądach powszechnych, wieloletni protokolant, osoba kierująca czynnościami związanymi z transkrypcją, członek zespołów projektowych centralnych systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w sądach.
dr Anna Zalesińska - radca prawny, członek Zespołu Radców Prawnych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu odpowiedzialny w szczególności za obsługę Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w tym za prowadzenia postępowań w oparciu o prawo zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych obsługujących postępowania sądowe, współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) na WPAiE UWr, wykładowca na wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu.
Więcej o prowadzących w zakładce "Prelegenci".
Program szkolenia online
Szczegółowa agenda szkoleń znajduje się zakładce "Program".
Szkolenie zamknięte
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>
Aplikacja mobilna Beck Akademia
- Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
- Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
- Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
- Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem
Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Godziny szkolenia online: 10:00-13:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej dwie godziny przed startem.
1. Podstawy prawne Portalu Informacyjnego;
2. Charakterystyka Portalu Informacyjnego;
3. Kolejne etapy rozwoju Portalu Informacyjnego;
4. Wpływ systemów repertoryjno-biurowych na obsługę Portalu;
5. Administrator Danych i Administrator Systemu – kto jest kim w Portalu;
6. Praktyczne aspekty funkcjonowania Portalu Informacyjnego, w tym odpowiedź na pytanie kto może posiadać konto w Portalu, jaki jest warunek udostepnienia sprawy;
7. Dobre praktyki związane z obsługą Portalu Informacyjnego, doręczaniem pism i udostępnianiem informacji za jego pośrednictwem;
8. Wyjątki od zasady doręczania pism za pośrednictwem Portalu;
9. Najczęściej identyfikowane problemy związane z doręczaniem pism za pośrednictwem Portalu Informacyjnego;
10. Jak ustrzec się błędów w obsłudze Portalu;
11. Dyskusja.
Katarzyna Sandecka
Inspektor Ochrony Danych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, współautorka publikacji: „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W SĄDACH I PROKURATURZE” pod red. prof. ALK dr hab. Agnieszki Grzelak, absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, z powodzeniem złożyła egzamin zawodowy radcy prawnego; od 2005 roku związana z pracą w sądach powszechnych, wieloletni protokolant, osoba kierująca czynnościami związanymi z transkrypcją, członek zespołów projektowych centralnych systemów teleinformatycznych wykorzystywanych w sądach. Jako jedna z pierwszych protokołowała przy użyciu systemu ReCourt, a także obsługiwała system do transkrypcji tegoż zapisu.
dr Anna Zalesińska
Radca prawny, członek Zespołu Radców Prawnych Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu odpowiedzialny w szczególności za obsługę Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa w tym za prowadzenia postępowań w oparciu o prawo zamówień publicznych w zakresie systemów informatycznych obsługujących postępowania sądowe, współpracownik Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej (CBKE) na WPAiE UWr, wykładowca na wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Specjalizuje się w postępowaniu cywilnym ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii. Od lat zaangażowana w tworzenie założeń legislacyjnych i projektów aktów prawnych. Specjalista w zespole prawnym Pełnomocnika Ministra Sprawiedliwości – Koordynatora Krajowego ds. wdrożeń systemów teleinformatycznych w sądach powszechnych oraz ekspert w zespołach i grupach roboczych funkcjonujących w strukturach Ministerstwa Sprawiedliwości na potrzeby realizacji projektów informatycznych związanych z informatyzacją wymiaru sprawiedliwości finansowanych ze środków krajowych oraz zagranicznych (POIG, POPC, Norweski Mechanizm Finansowy), w tym przede wszystkim „Wdrożenie protokołu elektronicznego w sprawach cywilnych i wykroczeniowych”, „Portal Orzeczeń”, „Portal Informacyjny”. Prelegentka w wielu konferencjach naukowych i szkoleniach dla prawników. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa nowych technologii, w szczególności z zakresu informatyzacji wymiaru sprawiedliwości.
Godziny szkolenia online: 10:00-13:00.
Zapisy trwają do 19 czerwca 2022 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.
Linki do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej dwie godziny przed startem.
W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.
Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.
Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.
Darmowy 2-tygodniowy dostęp do systemu Legalis zostanie wysłany drogą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Materiały ze szkolenia w formie PDF będą umieszczone do pobrania wyłącznie w aplikacji Beck Akademia (tylko dla zalogowanych Uczestników).
Jak pobrać aplikację i uzyskać materiały?
I. Jeśli nie masz aplikacji Beck Akademia
1. Pobierz APLIKACJĘ Beck Akademia na swoim telefonie. Pobierz bezpłatnie w Sklepie Play lub App Store. Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link >
2. Wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
3. W menu wybierz opcję: „Załóż konto”. Wpisz swój email i utwórz Twoje indywidualne hasło do konta aplikacji.
4. W miejscu "Kod rejestracji od organizatora” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,
następnie wypełnij pozostałe pola - na koniec klikając „Utwórz konto”.
II. Jeśli masz już aplikację Beck Akademia
1. Otwórz aplikację i wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
2. W miejscu „Zarejestruj się na to wydarzenie” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,.
Jak otrzymać kod rejestracji na dane szkolenie?
Kod rejestracyjny do danego szkolenia do użycia w aplikacji mobilnej Beck Akademia otrzymają Państwo w tej samej wiadomości e-mail, co link do webinarium (na około dwie godziny przed rozpoczęciem).
Aplikacja mobilna Beck Akademia
- Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
- Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
- Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
- Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem
Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Formularz zapisu na szkolenie
Poznaj opinie naszych klientów
Prelegent w sposób wystarczająco jasny wyjaśnił przepisy RODO.
Świetne szkolenie, super prelegent, jasny przekaz, kompetencje, otwarcie na słuchaczy.
Fantastyczna prowadząca, merytoryczna jak i świetny sposób przekazania wiedzy. Bardzo otwarta na pytania uczestników.