Szkolenie online

Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym - praktyczne warsztaty

Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów? Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”? Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?


TERMIN:
24 listopada 2022 11:00-14:00
CENA:
450,00 zł z VAT
Zapisz się teraz

Termin szkolenia: 24 listopada 2022 r.    -   Godzina: 11:00-14:00   -    Prelegent: Iwona Kordjak

Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online

Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF

Uczestnicy szkolenia mają możliwość uzyskania w ciągu 10 dni po szkoleniu indywidualnej telefonicznej lub mailowej konsultacji z trenerem w zakresie własnych wyzwań związanych z tematem szkolenia
Klienci są niezbędni do funkcjonowania biura, jednocześnie relacje z nimi wielu księgowych określa jako najtrudniejszą część swojej pracy. Co sprawia że praca z klientem jest efektywna i satysfakcjonująca dla obu stron? Jak postawić granice? Jak asertywnie odmawiać i jak egzekwować wywiązywanie się z umowy przez klienta?

Relacje i rozmowy z klientem są trudne dla księgowych i właścicieli biur rachunkowych. Wielu księgowych określa kontakty z klientami i relacje jako najtrudniejszą część swojej pracy oraz definiuje jako wyzwanie rozmowy z klientami, egzekwowanie zapisów umowy, nieterminowość, oczekiwania klientów oraz ich roszczeniową czy konfrontacyjną postawę, a także oczekiwania świadczenia usług nie objętych umową i załatwiania za klientów spraw które mogliby załatwić sami.

Szkolenie ma formę warsztatową, pozwala przećwiczyć na case study  umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z klientami.


Celem szkolenia jest pomoc w odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jakie potrzeby realizują klienci kupując usługi księgowe?
  • Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
  • Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
  • Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać?
  • Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny)?
  • Jak pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta?– zachowania asertywne?
  • Komunikacja asertywna: nie, nie teraz, nie w tej cenie.
  • Jak odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast lub niemożliwego?
  • Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?
  • Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem?
  • Jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów ?
  • Savior vivre z w relacji z klientem.
  • W jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne i jak pisać wiadomości?
  • Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
  • Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
  • Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy?
  • Czego wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem?
  • Co o pracy z klientem powinien wiedzieć pracownik biura rachunkowego?

Szkolenie dla Ciebie jeśli:

  • Chcesz nauczyć się postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny).
  • Chcesz pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta – zachowania asertywne.
  • Chcesz nauczyć się odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast.
  • Chcesz wiedzieć jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem.
  • Chcesz wiedzieć jak rozwiązywać kryzysy i typowe incydenty krytyczne we współpracy z klientem.
  • Chcesz stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów.
  • Chcesz wiedzieć jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy.
  • Chcesz nauczyć się czego wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem. 

Grupa docelowa

  • Księgowi i właściciele biur rachunkowych.
  • Pracownicy biur rachunkowych.
  • Osoby pracujące z klientem w biurze rachunkowym (pracownicy administracyjni).

Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest: 

Iwona Kordjak -prawnik, doradca podatkowy, Coach certyfikowany przez ICC od 2011r., team coach , trener biznesu, facylitator Action Learning, mentor, ekspert Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, konsultantka w zakresie  wspierania efektywności osobistej. Prowadziła setki procesów coachingowych indywidualnych i zespołowych oraz szkoleń przeprowadzających przez proces zmiany w obszarze kompetencji pracowniczych i menadżerskich lub life coachingu. Organizatorka i prelegentka konferencji z zakresu rozwoju osobistego. 

Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci". 

Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkolenia znajduje się zakładce "Program".

Szkolenie zamknięte

To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 11:00-14:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail dwie godziny przed startem.


Program: 

Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym.

1. Standardy komunikacji z klientem
2. Skuteczna relacja z klientem
3. Wysokiej jakości komunikacja z klientem biura
4. Jakie są potrzeby klientów biur rachunkowych? Jak wygląda biuro i usługa idealna w opinii klientów?
5. Standardy dobrej komunikacji
6. Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest, niepunktualny)
7. Klient w emocjach, klient roszczeniowy który ma pretensje że nie zajmiesz się nim natychmiast.
8. Klient chaotyczny i niezorganizowany, czyli ćwiczenie komunikacji asertywnej i egzekwowania zapisów umowy
9. Kilient oczekujący nieobjętych umowa usług w abonamentowej cenie. 
10. Case study


Iwona  Kordjak
Iwona Kordjak
Prawnik, doradca podatkowy, Coach certyfikowany przez ICC od 2011r., team coach, trener biznesu, facylitator Action Learning, mentor, ekspert Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, konsultantka w zakresie  wspierania efektywności osobistej. Prowadziła setki procesów coachingowych indywidualnych i zespołowych oraz szkoleń przeprowadzających przez proces zmiany w obszarze kompetencji pracowniczych i menadżerskich lub life coachingu. Organizatorka i prelegentka konferencji z zakresu rozwoju osobistego. Pomaga ludziom i firmom zrealizować zaplanowane cele, zwiększyć skuteczność poprzez dostarczenie narzędzi do bezpiecznego wprowadzania potrzebnych zmian, uświadomionej skutecznej komunikacji, wdrażania kultury wartości w organizacjach oraz wspierania w godzeniu ról życiowych i pokonywaniu kryzysów.  Współtwórczyni pierwszego w Polsce programu mentoringowego dla prawników. Pracuje ze spółkami i wspólnikami nad wdrażaniem sprawiedliwych i skutecznych relacji w biznesach prowadzonych przez wspólników.
Godziny szkolenia online: 11:00-14:00.

Zapisy trwają do 23 listopada 2022 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej 2 godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres [email protected].

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.


Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Materiały ze szkolenia w formie PDF będą umieszczone do pobrania wyłącznie w aplikacji Beck Akademia (tylko dla zalogowanych Uczestników).

Jak pobrać aplikację i uzyskać materiały?

I. Jeśli nie masz aplikacji Beck Akademia

1.   Pobierz APLIKACJĘ Beck Akademia na swoim telefonie. Pobierz bezpłatnie w Sklepie Play lub App Store. Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link > 
2.   Wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
3.   W menu wybierz opcję: „Załóż konto”. Wpisz swój email i utwórz Twoje indywidualne hasło do konta aplikacji.
4.   W miejscu "Kod rejestracji od organizatora” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium, 
następnie wypełnij pozostałe pola - na koniec klikając „Utwórz konto”.

II. Jeśli masz już aplikację Beck Akademia

1.   Otwórz aplikację i wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
2.   W miejscu „Zarejestruj się na to wydarzenie” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,.

Jak otrzymać kod rejestracji na dane szkolenie?

Kod rejestracyjny do danego szkolenia do użycia w aplikacji mobilnej Beck Akademia otrzymają Państwo w tej samej wiadomości e-mail, co link do webinarium (na około dwie godziny przed rozpoczęciem).

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Szkolenie online

Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym - praktyczne warsztaty Miejsce i termin: Szkolenie online, 24 listopada 2022 11:00-14:00
Cena: 450,00 zł z VAT

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu realizacji lub zawarcia umowy z Klientem, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w polityce prywatności.
Do zapłaty:
 zł z VAT
Wartość zamówienia netto:  zł
Wydawnictwo C.H.Beck - helpdesk Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na [email protected] lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.