Szkolenie online
Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym - praktyczne warsztaty
Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów? Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”? Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?
- TERMIN:
- 16 marca 2023 11:00-14:00
- PRELEGENCI:
- Iwona Kordjak... więcej ›
- CENA:
-
450,00 zł z VAT
Zapisz się teraz

Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Certyfikat uczestnictwa w PDF
Uczestnicy szkolenia mają możliwość uzyskania w ciągu 10 dni po szkoleniu indywidualnej telefonicznej lub mailowej konsultacji z trenerem w zakresie własnych wyzwań związanych z tematem szkolenia
Klienci są niezbędni do funkcjonowania biura, jednocześnie relacje z nimi wielu księgowych określa jako najtrudniejszą część swojej pracy. Co sprawia że praca z klientem jest efektywna i satysfakcjonująca dla obu stron? Jak postawić granice? Jak asertywnie odmawiać i jak egzekwować wywiązywanie się z umowy przez klienta?
Szkolenie ma formę warsztatową, pozwala przećwiczyć na case study umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z klientami.
Celem szkolenia jest pomoc w odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie potrzeby realizują klienci kupując usługi księgowe?
- Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
- Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
- Typy osobowościowe klientów: jak je rozpoznawać i jak z nimi rozmawiać?
- Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny)?
- Jak pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta?– zachowania asertywne?
- Komunikacja asertywna: nie, nie teraz, nie w tej cenie.
- Jak odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast lub niemożliwego?
- Jak zachęcić klientów do współpracy, jak uczyć klientów dobrych praktyk, jak wymagać?
- Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem?
- Jak stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów ?
- Savior vivre z w relacji z klientem.
- W jaki sposób prowadzić rozmowy telefoniczne i jak pisać wiadomości?
- Jakie kryteria przyjmują klienci oceniając sposób ich obsługiwania przez biuro?
- Jakie cechy ma biuro idealne w opinii klientów?
- Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy?
- Czego wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem?
- Co o pracy z klientem powinien wiedzieć pracownik biura rachunkowego?
Szkolenie dla Ciebie jeśli:
- Chcesz nauczyć się postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest niepunktualny).
- Chcesz pogodzić stanowczość i uprzejmość wobec klienta – zachowania asertywne.
- Chcesz nauczyć się odmawiać gdy klient oczekuje natychmiast.
- Chcesz wiedzieć jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem.
- Chcesz wiedzieć jak rozwiązywać kryzysy i typowe incydenty krytyczne we współpracy z klientem.
- Chcesz stworzyć atmosferę przyjazną zarówno dla pracowników jak i klientów.
- Chcesz wiedzieć jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy.
- Chcesz nauczyć się czego wymagać od pracowników i jak tworzyć standardy biura w pracy z klientem.
Grupa docelowa
- Księgowi i właściciele biur rachunkowych.
- Pracownicy biur rachunkowych.
- Osoby pracujące z klientem w biurze rachunkowym (pracownicy administracyjni).
Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki!
Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest:
Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci".
Program szkolenia online
Szczegółowa agenda szkolenia znajduje się zakładce "Program".
Szkolenie zamknięte
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>
To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego, przygotowanego dla Twojej firmy/kancelarii/instytucji. Sprawdź szczegóły >>
Aplikacja mobilna Beck Akademia
- Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
- Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
- Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
- Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem
Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Godziny szkolenia online: 11:00-14:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail dwie godziny przed startem.
Program:
Komunikacja i relacja z klientem w biurze rachunkowym.
1. Standardy komunikacji z klientem
2. Skuteczna relacja z klientem
3. Wysokiej jakości komunikacja z klientem biura
4. Jakie są potrzeby klientów biur rachunkowych? Jak wygląda biuro i usługa idealna w opinii klientów?
5. Standardy dobrej komunikacji
6. Jak postępować z tzw. „trudnymi klientami”( klient roszczeniowy, arogancki klient agresywny, klient który nie współpracuje lub jest, niepunktualny)
7. Klient w emocjach, klient roszczeniowy który ma pretensje że nie zajmiesz się nim natychmiast.
8. Klient chaotyczny i niezorganizowany, czyli ćwiczenie komunikacji asertywnej i egzekwowania zapisów umowy
9. Kilient oczekujący nieobjętych umowa usług w abonamentowej cenie.
10. Case study

Iwona Kordjak
Prawnik, doradca podatkowy, Coach certyfikowany przez ICC od 2011r., team coach, trener biznesu, facylitator Action Learning, mentor, ekspert Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, konsultantka w zakresie wspierania efektywności osobistej. Prowadziła setki procesów coachingowych indywidualnych i zespołowych oraz szkoleń przeprowadzających przez proces zmiany w obszarze kompetencji pracowniczych i menadżerskich lub life coachingu. Organizatorka i prelegentka konferencji z zakresu rozwoju osobistego. Pomaga ludziom i firmom zrealizować zaplanowane cele, zwiększyć skuteczność poprzez dostarczenie narzędzi do bezpiecznego wprowadzania potrzebnych zmian, uświadomionej skutecznej komunikacji, wdrażania kultury wartości w organizacjach oraz wspierania w godzeniu ról życiowych i pokonywaniu kryzysów. Współtwórczyni pierwszego w Polsce programu mentoringowego dla prawników. Pracuje ze spółkami i wspólnikami nad wdrażaniem sprawiedliwych i skutecznych relacji w biznesach prowadzonych przez wspólników.
Godziny szkolenia online: 11:00-14:00.
Zapisy trwają do 15 marca 2023 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail najpóźniej 2 godziny przed startem.
W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres [email protected].
Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.
Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.
Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu
Materiały ze szkolenia w formie PDF będą umieszczone do pobrania wyłącznie w aplikacji Beck Akademia (tylko dla zalogowanych Uczestników).
Jak pobrać aplikację i uzyskać materiały?
I. Jeśli nie masz aplikacji Beck Akademia
1. Pobierz APLIKACJĘ Beck Akademia na swoim telefonie. Pobierz bezpłatnie w Sklepie Play lub App Store. Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link >
2. Wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
3. W menu wybierz opcję: „Załóż konto”. Wpisz swój email i utwórz Twoje indywidualne hasło do konta aplikacji.
4. W miejscu "Kod rejestracji od organizatora” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,
następnie wypełnij pozostałe pola - na koniec klikając „Utwórz konto”.
II. Jeśli masz już aplikację Beck Akademia
1. Otwórz aplikację i wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
2. W miejscu „Zarejestruj się na to wydarzenie” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,.
Jak otrzymać kod rejestracji na dane szkolenie?
Kod rejestracyjny do danego szkolenia do użycia w aplikacji mobilnej Beck Akademia otrzymają Państwo w tej samej wiadomości e-mail, co link do webinarium (na około dwie godziny przed rozpoczęciem).
Aplikacja mobilna Beck Akademia
- Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
- Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
- Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
- Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem
Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link: