Szkolenie online

Skuteczne zarządzanie kilkuosobową kancelarią. Organizacja, rekrutacja, sytuacje kryzysowe, wzrost w obliczu konkurencyjności usług prawniczych

Jak uniknąć wielu sytuacji kryzysowych i dobrze zarządzać kancelarią?


TERMIN:
9 lipca 2020 12:00-15:00
CENA:
299,00 zł z VAT
Zapisz się teraz
Termin szkolenia: 9 lipca 2020 r.    -   Godzina: 12:00-15:00   -    Prelegent: adw. Małgorzata Krzyżowska
Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online

Dostęp do prezentacji prelegenta po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF

Obecna sytuacja rynku usług prawniczych pokazuje, że obok wiedzy merytorycznej, głównymi czynnikami wzrostu kancelarii są kompetencje właściciela w zakresie zarządzania, budowania relacji z klientami i pracownikami, organizacji pracy oraz radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Każda kancelaria ma swój „cykl życia”. Poznanie jego elementów pozwoli na zdobycie przewagi konkurencyjnej i odporności w obliczu sytuacji kryzysowych.  

Jak uniknąć wielu sytuacji kryzysowych w prowadzeniu kancelarii? Jak zatrudnić właściwego pracownika? Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacjach z klientami? Dobra organizacja pracy oraz zarządzanie – jak wiele możesz  dzięki temu osiągnąć? Dlaczego szef ma najwięcej pracy? Jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi na naszym szkoleniu. Zdobyta wiedza pozwoli Ci natychmiast zmienić myślenie o zarządzaniu kancelarią. 

W obliczu wzrostu konkurencyjności, zmian na rynku pracy oraz coraz wyższych oczekiwań klientów i pracowników, osoby zarządzające kancelarią powinny posiadać niezbędną wiedzę oraz narzędzia, dzięki którym zarządzanie kancelarią nie będzie obarczone przypadkowością – tak w odniesieniu do reagowania na niespodziewane zdarzenia, jak i przy podejmowaniu decyzji i rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Motto: Lepiej uczyć się na błędach innych!


Na szkoleniu dowiesz się m.in: 

  • Jak uniknąć wielu sytuacji kryzysowych w trakcie prowadzenia kancelarii? 
  • Jak zatrudnić właściwego pracownika i zatrzymać go dłużej? 
  • Jak wybrnąć z trudnych sytuacji w relacjach z klientami?
  • W jaki sposób zorganizować pracę tak, abyś jako szef nie musiał notorycznie pracować wieczorami?
  • Jakie są sprawdzone sposoby dobrej organizacji pracy?
  • Jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań na rynku usług prawnych? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi, które natychmiast zmienią Twoje myślenie o zarządzaniu kancelarią.
  • Jak budować długotrwałe relacje z klientami?
  • Czym jest „cykl życia” kancelarii i jak wielkie znaczenie ma świadomość, że on istnieje?

Dla kogo jest to szkolenie? 

Szkolenie adresowane jest głównie do radców prawnych, adwokatów, właściciel małych kancelarii oraz partnerów kancelarii adwokackiej/radcowskiej.  

Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest: 

adw. Małgorzata Krzyżowska -

adwokat, członek Wielkopolskiej Izby Adwokackiej, konsultantka Krajowej Izby Gospodarczej, Współzałożycielka Aliant® International Law Firm z siedzibą w Zurichu. Członek Union Internationale des Avocats. Członek Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. J.Tischnera w Krakowie.

Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci". 

Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkolenia znajduje się zakładce "Program".

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 12:00-15:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail dwie godziny przed startem.


Program: 

Blok I. Zarządzanie: organizacja pracy

a) Jesteś szefem i pracujesz najwięcej?
b) Organizacja pracy własnej – sprawdzone sposoby dobrej organizacji pracy
c) Organizacja pracy zespołu, delegowanie zadań
d) Ustalanie stawek z klientami. 

Pytania od uczestników

Blok II. Rekrutacja i budowanie dobrych relacji z pracownikami

a) Jak zatrudnić właściwego pracownika i zatrzymać go dłużej?
b) Osobowość pracownika a właściwy dobór zadań.
c) Gdy pracownik składa wypowiedzenie.

Pytania od uczestników

Blok III. Sytuacje kryzysowe

a) Cykl życia kancelarii
b) Źródła kryzysu
c) Czy można uniknąć sytuacji kryzysowych?
d) Jak przekuć kryzys w szansę i wzrost?
e) Jak wybrnąć z trudnych sytuacji w relacjach z klientami?
f) Konkurencja na rynku usług prawniczych – jak z niej czerpać korzyści?

Pytania od uczestników

Blok IV. Jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań na rynku usług prawnych? Budowanie długotrwałych relacji z klientami

Pytania od uczestników


Organizacja szkolenia 

Bloki tematyczne będą omawiane przez 30 minut, następnie 15 minut będzie przeznaczone na pytania uczestników i odpowiedzi prelegentki. Po części Q&A nastąpi 15-minutowa przerwa.

adw. Małgorzata Krzyżowska
adw. Małgorzata Krzyżowska
Adwokat, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Członek Wielkopolskiej Izby Adwokackiej. Konsultantka Krajowej Izby Gospodarczej. Współzałożycielka Aliant® International Law Firm z siedzibą w Zurichu. Członek Union Internationale des Avocats. Członek Konwentu Wyższej Szkoły Europejskiej im. J.Tischnera w Krakowie. Ukończyła szkolenia w zakresie odpowiedzialności członków zarządu spółek kapitałowych, uczestniczyła w seminariach zagranicznych obejmujących: prawne aspekty transakcji międzynarodowych, funkcjonowanie podmiotów gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem budowania trwałych relacji z kontrahentami, odbyła szkolenie z zakresu prowadzenia mediacji i rozwiązywania sporów. W 2018 roku wdrożyła autorski projekt "Przybliżamy prawo przedsiębiorcom" na kanale YouTube. Współtwórczyni pierwszego w Polsce programu mentoringowego, dedykowanego dla adwokatów i radców prawnych. 
Godziny szkolenia online: 12:00-15:00.

Zapisy trwają do 8 lipca 2020 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail na około 2 godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu trzech dni roboczych po szkoleniu.

Organizacja szkolenia 

Bloki tematyczne będą omawiane przez 30 minut, następnie 15 minut będzie przeznaczone na pytania uczestników i odpowiedzi prelegentki. Po części Q&A nastąpi 15-minutowa przerwa.


Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Szkolenie online

Skuteczne zarządzanie kilkuosobową kancelarią. Organizacja, rekrutacja, sytuacje kryzysowe, wzrost w obliczu konkurencyjności usług prawniczych Miejsce i termin: Szkolenie online, 9 lipca 2020 12:00-15:00
Cena: 299,00 zł z VAT

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe@beck.pl. Dane przetwarzamy w celu realizacji lub zawarcia umowy z Klientem, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w regulaminie.
Do zapłaty:
 zł z VAT
Wartość zamówienia netto:  zł
Wydawnictwo C.H.Beck - helpdesk Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na akademia@beck.pl lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.