Szkolenie online

Biznes nowoczesnej kancelarii – jak zdobyć klientów dzięki social media

Omówienie możliwości jakie mają do zaoferowania nowoczesne media społecznościowe w rozwoju kancelarii


TERMIN:
8 lipca 2020 14:00-16:30
CENA:
179,00 zł z VAT
Zapisz się teraz
Termin szkolenia: 8 lipca 2020 r.  -  Godzina:  14:00 - 16:30   -   Prelegent: Agnieszka Gryszkiewicz
Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online

Dostęp do prezentacji prelegenta po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF


Wykorzystaj efektywnie social media w działalności kancelarii. Buduj wizerunek, docieraj do nowych klientów, zwiększaj sprzedaż! 

Celem szkolenia jest zwrócenie uwagi właścicieli i pracowników kancelarii prawnych na możliwości, jakie w zakresie rozwoju ich biznesu mają do zaoferowania nowoczesne media społecznościowe. Szkolenie adresowane jest do osób, które stawiają pierwsze kroki w reklamie w mediach społecznościowych. 

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze w biznesie prawniczym? Jak docierać do nowych klientów? Co wpływa na wizerunek kancelarii w sieci? W jaki sposób komunikować się w poszczególnych kanałach? Jakie są możliwości płatnych działań promocyjnych? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo na naszym szkoleniu.

Szczegółowe cele szkolenia:

  1. Przybliżenie kwestii budowania wizerunku w mediach społecznościowych.
  2. Zapoznanie uczestników z terminologią social selling.
  3. Omówienie wyglądu i funkcjonalności strony internetowej kancelarii oraz zasadności prowadzenia bloga.
  4. Przekazanie wskazówek dotyczących tworzenia treści oraz zasad poprawnej moderacji.
  5. Poinformowanie o czynnikach wpływających na zasięg organiczny.
  6. Inspiracja dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia kont w serwisach społecznościowych przez kancelarie prawne.
  7. Zaznajomienie uczestników z funkcjami kont reklamowych.
  8. Omówienie grup docelowych i formatów reklam.


Na szkoleniu on-line dowiesz się m.in.:

  • Co wpływa na wizerunek kancelarii w sieci? 
  • Czy nowoczesna kancelaria prawna może znaleźć klienta w mediach społecznościowych? Czy reklama kancelarii w mediach społecznościowych jest sensowna? 
  • Co to jest social selling? 
  • W jaki sposób efektywnie zarządzać kontami kancelarii w serwisach społecznościowych? 
  • Które z mediów są najskuteczniejsze? Co wybrać? LinkedIn? Facebook? A może Twitter lub Instagram?
  • Co jest ważne na stronie internetowej kancelarii?
  • Czy warto prowadzić blog kancelarii?
  • Do jakich klientów można dotrzeć za pomocą płatnych kampanii reklamowych? 
  • Z jakich narzędzi korzystać, by pomóc sobie w działaniach w serwisach społecznościowych?

Prelegentka podczas szkolenia poruszy m.in. następujące tematy:

  • Czy social selling ma zastosowanie w działalności kancelarii prawnej?
  • Jakie możliwości dają poszczególne serwisy mediów społecznościowych?
  • Które sieci społecznościowe będą najskuteczniejsze?
  • Czy prowadzenie bloga jest istotne? 
  • Na co zwrócić uwagę w przypadku strony internetowej?
  • Jak komunikować się w poszczególnych serwisach social media?
  • Co wpływa na bezpłatny zasięg organiczny?
  • Jakie możliwości daje reklama w mediach społecznościowych?
  • Z których narzędzi najlepiej korzystać, by ułatwić sobie pracę?

Dla kogo jest to szkolenie? 

Webinarium jest adresowane do właścicieli i pracowników małych i średnich kancelarii prawnych.

Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest: 

Agnieszka Gryszkiewicz, kreatiQ -

absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności w Łodzi. Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Od 4 lat właścicielka agencji social media kreatiQ. Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube.  

Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci". 

Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkoleń znajduje się zakładce "Program".

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 14:00-16:30
Linki do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail około dwie godziny przed startem.


Program:

1. Co to jest social selling i czy w branży prawniczej ma sens?

2. Efektywne konto firmowe na Facebook - na co zwrócić uwagę?

3. Czym różni się konto prywatne od strony firmowej na LinkedIn?
  • konto prywatne pracownika kancelarii,
  • istotne kwestie wpływające na odbiór strony firmowej.

4. Czy promować kancelarię na Instagramie i Twitterze?

5. Komunikacja w social mediach
  • gdzie czerpać inspiracje? o czym i jak pisać
  • strona internetowa kancelarii  - co powinno się na niej znaleźć
  • korzyści prowadzenia bloga
  • czynniki wpływające na zasięg organiczny  na przykładzie Facebooka i Linkedin - zasady poprawnej moderacji

6.  Przykłady dobrych praktyk

7. Możliwości, jakie daje konto reklamowe na Facebooku i LinkedIn
  • rodzaje kampanii 
  • wybór grupy docelowej i budżetu
  • formaty dostępnych reklam

8. „Must have” narzędzi ułatwiających działania w social mediach 

Podczas szkolenia online planowana jest jedna przerwa 10-minutowa oraz ewentualnie jedna 5-minutowa w zależności od oczekiwań uczestników.

Agnieszka Gryszkiewicz
Agnieszka Gryszkiewicz
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Umiejętności w Łodzi. Z mediami społecznościowymi związana od 2014 roku. Od 4 lat właścicielka agencji social media kreatiQ. Koordynuje działania w ramach kanałów takich jak: Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube.  Wykorzystuje możliwości mediów społecznościowych, by docierać do potencjalnych klientów, pozyskiwać leady, realizować sprzedaż. Na swoim koncie ma wiele udanych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych. Buduje zaangażowane społeczności wokół marek. Potrafi dobrać odpowiednie kanały social media pod określone potrzeby. Narzędzia dopasowuje do budżetu tak, by każdy klient zrealizował w oparciu o możliwości social swoje cele.
Godziny szkolenia online: 14:00-16:30

Zapisy trwają do 7 lipca 2020 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Linki do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail około dwie godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu trzech dni roboczych po szkoleniu.

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Szkolenie online

Biznes nowoczesnej kancelarii – jak zdobyć klientów dzięki social media Miejsce i termin: Szkolenie online, 8 lipca 2020 14:00-16:30
Cena: 179,00 zł z VAT

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe@beck.pl. Dane przetwarzamy w celu realizacji lub zawarcia umowy z Klientem, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w regulaminie.
Do zapłaty:
 zł z VAT
Wartość zamówienia netto:  zł
Wydawnictwo C.H.Beck - helpdesk Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na akademia@beck.pl lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.