Szkolenie online

Kultura porażki i sukcesu w kancelarii. Zarządzanie w kryzysie

Zła kultura sukcesu. Zdrowa kultura błędów i niepowodzeń. Działanie w obliczu kryzysów. Samoświadomość menedżera jako fundament zdolności do działania w obliczu porażek i kryzysów


TERMIN:
30 listopada 2020 11:00-14:00
CENA:
249,00 zł z VAT
Zapisz się teraz
Termin szkolenia: 30 listopada 2020 r.    -   Godzina: 11:00-14:00   -    Prelegent: Marek Adamski
Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online

Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF
Szkolenie ma na celu rozwinięcie umiejętności radzenia sobie z nieprzewidzianymi wyzwaniami oraz z kryzysem czy dekoniunkturą w branży prawniczej. Pozwoli przeanalizować, jakie mamy własne naturalne mechanizmy przetrwania i radzenia sobie w kryzysie. Szkolenie pokaże, co w naszej strategii kancelarii służy, a co zagraża motywacji i zaangażowaniu pracowników. Pokaże jak rozwijać własną efektywność i kreatywność zespołu oraz jak właściwie reagować na sukcesy, na nieuniknione błędy i niepowodzenia. Pokaże jak lepiej przygotować kancelarię na kryzys czy dekoniunkturę. 

Gwałtowna zmiana sytuacji rynkowej, nagła dekoniunktura, niespodziewana okazja inwestycyjna czy tzw.nalot czarnych łabędzi to ten typ sytuacji, o których z perspektywy czasu mówimy, że były nie do przewidzenia. Umiejętność efektywnego skonsumowania takiej sytuacji jest wielką wartością organizacji i nieprzeciętną kompetencją jej członków. Niestety, jak potwierdzają analizy i badania prowadzone przez Autora szkolenia, na przestrzeni ostatnich 10 lat wiele organizacji zarówno w Polsce jak i zagranicą, dopiero buduje swoją kulturę porażki i sukcesu. Managerowie, bez względu na branże i sektor rynku, zgłaszają potrzebę rozwijania i doskonalenia umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania porażką i sukcesem. Rozumienie mechanizmów kryjących się za tymi pojęciami stanowi klucz do tworzenia wartościowej kultury porażki i sukcesu w swojej organizacji.

Cel szkolenia:

  • zrozumienie niejednoznaczności zdarzeń nazywanych sukcesem oraz biznesowych skutków niewłaściwej lub niepełnej ich interpretacji,
  • analiza aktualnej strategii sukcesu i wynikających z niej potencjalnych zagrożeń związanych z motywacją i zaangażowaniem pracowników,
  • poznanie zasad budowania zdrowej kultury błędów i niepowodzeń w kancelarii oraz zrozumienie jej wpływu na efektywność pracy i kreatywność,
  • poznanie naturalnych, destrukcyjnych mechanizmów przetrwania w sytuacjach kryzysowych oraz sposobów na ich przezwyciężenie,
  • wzmocnienie, rozwinięcie samoświadomości menedżerów pozwalającej na wykorzystanie poznanych metod w sytuacjach obciążonych ryzykiem.

Dla kogo jest to szkolenie? 

  • Osoby odpowiedzialne za tworzenie strategii kancelarii i jej operacjonalizację,
  • Właściciele głównych procesów w organizacji,
  • HR managerowie i HRBP,
  • Osoby na stanowiskach kierowniczych i managerskich, bezpośrednio odpowiedzialne za kształtowanie kultury organizacyjnej,
  • Liderzy zespołów mający realny na model i zasady pracy a także jej ocenę i wartościowanie,
  • Osoby zaangażowane w procesy projektowe i wdrożeniowe. 

Marek Adamski (prelegent) o tematach jakie będą poruszane na szkoleniu




Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest: 

Marek Adamski -

mówca businessowy, trener i wykładowca na studiach MBA. Zawodowo praktyk marketingu i zarządzania procesami w organizacji, członek zarządów firm działających na rynku polskim polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA).

Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci".


Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkolenia znajduje się zakładce "Program".

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 11:00-14:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail dwie godziny przed startem.


Program: 

   I. Zła kultura sukcesu:
• analiza zjawiska nazywanego sukcesem
• rozumienie subiektywnych korzyść - kiedy zysk może być stratą?
• błędy w percepcji sukcesów i tego skutki w działaniu
• zła kultura sukcesu - wpływ menedżera na morale i zaangażowanie pracowników - jak budować zdrowy stosunek do osiągnięć i rywalizacji?
 
    II. Zdrowa kultura błędów i niepowodzeń:
• analiza osobista - jak reaguję w obliczu błędu i niepowodzeń - własnych lub współpracowników,
• nastawienie na stałość vs nastawienie na rozwój - jak stymulować rozwój zespołu wykorzystując niepowodzenia? - 2 rodzaje podejścia do błędów i niepowodzeń - przejawy i skutki,
• 3 sposoby postępowania z błędami i niepowodzeniami współpracowników.

    III. Działanie w obliczu kryzysów:
• zdarzenie czy percepcja zdarzenia? - właściwe rozumienie natury kryzysu,
• naturalne reakcje obronne na sytuacje obarczone ryzykiem,
• świadomość w sytuacjach kryzysowych - jak konstruktywnie działać pod presją.

    IV. Samoświadomość menedżera fundament zdolności do działania w obliczu porażek i kryzysów:
• rezyliencja - rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
• wzmacnianie poczucia wartości własnej,
• świadomość wewnętrznej opowieści - fakty i nieuświadomione przypisy,
• wzmacnianie poczucia wartości współpracowników.


Organizacja szkolenia 

Podczas szkolenia jest przewidziana jedna przerwa.

Marek Adamski
Marek Adamski
Mówca businessowy, trener i wykładowca na studiach MBA. Zawodowo praktyk marketingu i zarządzania procesami w organizacji, członek zarządów firm działających na rynku polskim i europejskim. Członek SPM (Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców) w Warszawie oraz IELA (International e-Learning Association) w Nowym Jorku. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego (ALK) w Warszawie, a także TUCK School of Business – Dartmouth Colleg (USA) i Ruhr-Universität w Bochum. Od 20 lat związany z branżą doradczą i szkoleniową  ( PWC, Global Analytics Limited, ISB Ltd. PMConsulting Sp. z o.o. ). Ekspert w budowaniu i wdrażaniu skutecznych strategii rozwoju organizacji w obszarze  sprzedaży i marketingu z wieloletnim  doświadczeniem zawodowym na rynku polskim i międzynarodowym (Niemcy i USA) . Jako manager wielokrotnie pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży a także doradcy i członka zarządu. Posiada rozległą wiedzę i wieloletnią praktykę w obszarze zarządzania procesami w organizacji,  w tym zarządzania zmianą i komunikacji. 
Godziny szkolenia online: 11:00-14:00.

Zapisy trwają do 26 sierpnia 2020 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail na około 2 godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu trzech dni roboczych po szkoleniu.



Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Szkolenie online

Kultura porażki i sukcesu w kancelarii. Zarządzanie w kryzysie Miejsce i termin: Szkolenie online, 30 listopada 2020 11:00-14:00
Cena: 249,00 zł z VAT

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu realizacji lub zawarcia umowy z Klientem, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w regulaminie.
Do zapłaty:
 zł z VAT
Wartość zamówienia netto:  zł
Wydawnictwo C.H.Beck - helpdesk Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na akademia@beck.pl lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.