Szkolenie online

Jak sprzedać usługi prawne drogo i mieć zadowolonych klientów? Rozmowy o pieniądzach z klientem kancelarii

Poznaj sprawdzone metody sprzedaży, przetestowane na polskich klientach


TERMIN:
18 marca 2021 11:00-15:00
CENA:
549,00 zł z VAT
Zapisz się teraz

Termin szkolenia: 18 marca 2021 r.    -   Godzina: 11:00-15:00   -    Prelegent: Tomasz Kalko

Możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online

Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Certyfikat uczestnictwa w PDF

Jak skutecznie sprzedawać usługi prawne w korzystnej cenie? Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe, by klient zrozumiał i docenił oferowaną, niematerialną wartość oferty i korzyści wynikające ze współpracy? 

Klienci mają coraz większą łatwość porównywania cen oraz wyszukiwania firm świadczących usługi prawne, co powoduje zaniżanie cen usług oraz problemy z pozyskaniem zleceń.

Ideą tego szkolenia jest pozyskanie specjalistycznej wiedzy z zakresu psychologii wpływu, oraz gotowych, praktycznych, prostych do użycia rozwiązań, których zadaniem jest:

  • podniesienie konwersji sprzedanych usług (aby więcej klientów zdecydowało się właśnie na nas),
  • podniesienie ceny (aby klient decydował się pomimo tego że nie będzie tanio),
  • zwiększenie ilości rekomendacji (aby klienci polecali nas w swojej sieci kontaktów),
  • przywiązanie klienta do naszej osoby lub marki (aby klient wracał i zlecał następne usługi),
  • ochrona naszych emocji (dzięki temu będziemy lubili sprzedawać, wiedząc jak to robić).
Na szkoleniu :

  • Poznasz reguły i zrozumiesz strukturę rozmowy sprzedażowej z perspektywy praktyka sprzedaży. Dowiedz się:
        - kiedy od razu podać cenę, a kiedy jej nie podawać?
        - jak osiągnąć porozumienie z klientem?
        - jak rozmawiać, aby klient z Tobą nie polemizował, wymyślając problemy które nigdy nie będą miały miejsca, itp.

  • Poznasz metody sprzedaży sprawdzone i przetestowane na polskich klientach.
  • Dowiesz się:
      - jak przejąć prowadzenie w rozmowie z klientem i  panować nad przebiegiem rozmowy?
      - jak zbudować poczucia bezpieczeństwa, by uzyskać otwartość klienta (aby usłyszeć prawdę, nawet tą nie wygodną dla zleceniodawcy)?
      - jak zrozumieć potrzebę i obawy klienta? (aby poznać fakty, które mogą być ważne dla klienta w trakcie prowadzenia sprawy),
      - jak skutecznie dokonać prezentacji wartości sprzedawanej usługi? (aby klient nas rekomendował i do nas wracał,
      - jak przekonać klienta do  korzyści wnikających ze współpracy z nami (aby był pewny swojej decyzji.),
      - jak negocjować i wywierać wpływ, ale bez wywierania presji,
      - w jakiś sposób „zamykać” sprzedaż? (aby klient się nie rozmyślił).

  • Zdobędziesz konkretną wiedzą z zakresu psychologii wpływu (tak abyś wiedział, co i dlaczego warto robić we współpracy z klientem).
  • Otrzymasz konkretne i bardzo praktyczne rozwiązania, gotowe zdania, których będziesz mógł użyć (nie jest „sztywne” formuły, a propozycje przydatnych sformułowań „wytrychów”, pozwalających zrealizować cele sprzedażowe).

Grupa docelowa szkolenia:

  • Adwokaci i Radcy Prawni.
  • Osoby zarządzające kancelarią prawną lub inną firmą świadczącą usługi doradztwa prawnego oraz reprezentujące klienta w sądzie.  Mimo, iż takie osoby nie zawsze sprzedają usługę, to ich wiedza jest niezbędna, aby wiedzieli czego oczekiwać od osób reprezentujących ich markę.
  • Osoby odpowiedzialne za wycenę usługi, pracujące i negocjujące z klientem.

Gwarantujemy najwyższy poziom ekspercki! 

Jesteśmy prawnikami i znamy Twoje potrzeby. Dlatego naszym prelegentem jest: 

Tomasz Kalko -

trener, coach, mentor, mówca motywacyjny oraz menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 30.000 osób. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Praktyk biznesu. Twórca wielu modeli motywacyjnych dla działów sprzedaży. Doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu zdobył budując sieci dystrybucyjne Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z: przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji i wystąpień publicznych.

Więcej o prowadzącej w zakładce "Prelegenci". 

Program szkolenia online

Szczegółowa agenda szkolenia znajduje się zakładce "Program".

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Godziny szkolenia online: 11:00-15:00
Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail dwie godziny przed startem.


Program: 

1.  Przejęcie prowadzenia (co zrobić, by panować nad przebiegiem rozmowy)
2.  Budowanie poczucia bezpieczeństwa i otwartości (co zrobić, by usłyszeć prawdę, nawet tą niewygodną dla zleceniodawcy)
3.  Wejście głęboko w potrzebę i obawy klienta (co zrobić, by wiedzieć jak sprzedać, oraz poznać fakty, które mogą być ważne w trakcie rozprawy, aby było łatwo zrealizować cel, wygrać sprawę)
4.  Przeprowadzenie prezentacji wartości  (co zrobić, by klient nas rekomendował i i do nas wracał)
5.  Przeprowadzanie prezentacji korzyści (co zrobić, by klient był pewny swojej decyzji i był gotów zapłacić żądaną cenę)
6.  Negocjacje i etyczne wywieranie wpływu, ale bez wywierania presji (co zrobić, by klient chciał zapłacić drożej i ominąć triki negocjacyjne klientów)
7.  Proaktywne zamykanie sprzedaży. 

Tomasz Kalko
Tomasz Kalko
Trener, coach, mentor, Mówca Motywacyjny oraz Menadżer z dwudziestoletnim doświadczeniem. Przeszkolił ponad 30.000 osób. Aktualnie Dyrektor ds. Rozwoju w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mentorów. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Praktyk biznesu. Menadżer w dużych firmach rodzinnych. Twórca wielu modeli motywacyjnych dla działów sprzedaży. Doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu zdobył budując sieci dystrybucyjne Polsce i za granicą. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych z: przywództwa, sprzedaży, zarządzania sprzedażą, motywacji, komunikacji i wystąpień publicznych.
Godziny szkolenia online: 11:00-14:00.

Zapisy trwają do 17 marca 2021 r. do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc.

Link do webinarium zostanie przesłany na Państwa adres e-mail na około 2 godziny przed startem.

W przypadku nie otrzymania wiadomości prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce pocztowej. W razie dodatkowych pytań prosimy o wiadomość na adres akademia@beck.pl.

Prosimy o logowanie się na szkolenie z wykorzystaniem przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox. Starsze wersje Internet Explorera nie wspierają naszej platformy webinarowej, więc mogą wystąpić problemy techniczne, w szczególności związane z dźwiękiem.

Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu.


Dostęp do prezentacji PDF po szkoleniu

Materiały ze szkolenia w formie PDF będą umieszczone do pobrania wyłącznie w aplikacji Beck Akademia (tylko dla zalogowanych Uczestników).

Jak pobrać aplikację i uzyskać materiały?

I. Jeśli nie masz aplikacji Beck Akademia

1.   Pobierz APLIKACJĘ Beck Akademia na swoim telefonie. Pobierz bezpłatnie w Sklepie Play lub App Store. Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link > 
2.   Wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
3.   W menu wybierz opcję: „Załóż konto”. Wpisz swój email i utwórz Twoje indywidualne hasło do konta aplikacji.
4.   W miejscu "Kod rejestracji od organizatora” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium, 
następnie wypełnij pozostałe pola - na koniec klikając „Utwórz konto”.

II. Jeśli masz już aplikację Beck Akademia

1.   Otwórz aplikację i wybierz wydarzenie, którego jesteś Uczestnikiem.
2.   W miejscu „Zarejestruj się na to wydarzenie” wpisz kod który otrzymasz wraz z linkiem do webinarium,.

Jak otrzymać kod rejestracji na dane szkolenie?

Kod rejestracyjny do danego szkolenia do użycia w aplikacji mobilnej Beck Akademia otrzymają Państwo w tej samej wiadomości e-mail, co link do webinarium (na około dwie godziny przed rozpoczęciem).

Aplikacja mobilna Beck Akademia

  • Pakiet informacji o szkoleniach na wyciągnięcie ręki
  • Wygodny dostęp do materiałów szkoleniowych
  • Bieżące powiadomienia dotyczące Twojego szkolenia
  • Możliwość zadawania pytań i kontaktu z organizatorem

Pobierz bezpłatnie
w Sklepie Play lub App Store.
Wpisz "Beck Akademia" lub kliknij w link:
Pobierz z Google Play Pobierz z App Store

Formularz zapisu na szkolenie

Szkolenie online

Jak sprzedać usługi prawne drogo i mieć zadowolonych klientów? Rozmowy o pieniądzach z klientem kancelarii Miejsce i termin: Szkolenie online, 18 marca 2021

Administratorem danych osobowych jest Wydawnictwo C.H.Beck sp. z o.o., Warszawa, ul. Bonifraterska 17, kontakt: daneosobowe[at]beck.pl. Dane przetwarzamy w celu realizacji lub zawarcia umowy z Klientem, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. W sytuacjach przewidzianych prawem, przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w polityce prywatności.
Do zapłaty:
 zł z VAT
Wartość zamówienia netto:  zł
Wydawnictwo C.H.Beck - helpdesk Masz dodatkowe pytania odnośnie szkolenia?
Napisz na akademia@beck.pl lub zadzwoń +48 22 311 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
bool(false)