Radzenie sobie ze stresem i emocjami w środowisku pracy prawników

Jak radzić sobie ze stresem i emocjami własnymi, współpracowników oraz klientów?

Radzenie sobie ze stresem i emocjami w środowisku pracy prawników

Opis szkolenia

Umiejętność radzenia sobie ze stresem i emocjami w środowisku pracy jest kluczową kompetencją managera XXI wieku. Szkolenie zawiera praktyczne narzędzia, wzmacniające  inteligencję emocjonalną i umiejętność  działania w emocjach i pod presją, a także radzenia sobie ze stresem.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wzmocnienie postaw i wsparcie emocjonalne osób wykonujących zawody prawnicze. Świadomość siebie, swoich emocji oraz sposobów reagowania w sytuacjach trudnych to podstawa radzenia sobie ze stresem. 

Uczestnicy szkolenia:

  • Zidentyfikują własne wyzwania, związane z emocjami oraz poznają narzędzia pozwalające eliminować stres występujący w codziennej pracy prawnika.
  • Otrzymają narzędzia, które pozwolą na obniżenie poziomu stresu poprzez właściwe gospodarowanie czasem i zasobami.
  • Wzmocnią asertywność niezbędną do budowania relacji ze współpracownikami oraz klientami kancelarii prawnej.
  • Poznają narzędzia komunikacji empatycznej pozwalającej tworzyć wartościowe relacje w organizacji.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla zarówno dla prawników prowadzących jednoosobowe kancelarie, jak i członków większych zespołów prawniczych. Pozwala na identyfikację wyzwań zawodowych związanych z emocjami i stresem, rozwija umiejętność radzenia sobie z wysokim poziomem odpowiedzialności zawodowej, konfliktami wewnątrz zespołu, czy też prowadzenie rozmów z wymagającym, roszczeniowym klientem.

Program szkolenia

  1. Stres i emocje w pracy prawnika – identyfikacja, diagnoza, działanie i nasilenie (wysoka odpowiedzialność, presja czasu, relacje z współpracownikami i klientami).
  2. Asertywność jako forma komunikacji prowadzącej do porozumienia.
  3. Gospodarowanie czasem - proste i skuteczne metody.
  4. Rozpoznanie własnych mechanizmów radzenie sobie ze stresem oraz poznanie nowych.  
  5. Obsługa silnych emocji (własnych, współpracowników oraz klientów) w 5 krokach.
  6. 7 sposobów lepszego radzenia sobie ze skutkami stresu.
  7. Case study.

Trenerka biznesu, mentorka z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu. Ekspertka w dziedzinie budowania kultury organizacyjnej, komunikacji interpersonalnej i relacji. Obszarem jej specjalizacji są: kultura organizacyjna,...

Zapisy trwają do dnia poprzedzającego rozpoczęcie szkolenia do godziny 23:59 lub do wyczerpania limitu miejsc. Certyfikat uczestnictwa zostanie wysłany drogą elektroniczną w formie PDF w ciągu 7 dni roboczych po szkoleniu. Dostęp do szkolenia możliwy wyłącznie w czasie rzeczywistym.


Szkolenie online

ClickMeeting

Szkolenia online odbywają się przy użyciu platformy Clickmeeting. Nie później niż na 2 godziny przed startem danego szkolenia do uczestników zostanie wysłany e-mail z informacjami jak dołączyć do webinaru. W razie trudności lub nieotrzymania wiadomości (prosimy sprawdzić folder SPAM) z linkiem prosimy o kontakt: tel.: +48 22 311 22 22 lub [email protected].

Udział w szkoleniu można wziąć przy użyciu:

  • komputera z systemem operacyjnym Windows 10 lub 11, MacOs 10.13 lub nowszej, Linux, Chrome OS wyposażone w najnowszą wersję przeglądarki Chrome, Safari, Opera, Edge lub Firefox.
  • urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Google Android, Apple iOS lub Huawei HarmonyOS z zainstalowaną aplikacją ClickMeeting Webinars Meetings.

Szukasz szkolenia dla Twojego zespołu?

To szkolenie możemy zorganizować także w formule szkolenia zamkniętego dopasowanego do poziomu wiedzy i potrzeb uczestników. Przeprowadzimy je w formie stacjonarnej lub online oraz miejscu i terminie wskazanym przez Ciebie.

Dowiedz się więcej
Szkolenia zamknięte C.H.Beck