• Bezpłatne

„Koniec” zakazu reklamowania się przez adwokatów – i co teraz?

Jak skutecznie i w zgodzie z etyką zawodów prawniczych wykorzystać możliwości Internetu do pozyskiwania klientów kancelarii prawnej?

„Koniec” zakazu reklamowania się przez adwokatów – i co teraz?

Opis szkolenia

Naczelna Rada Adwokacka w dniu 26 maja 2023 r. przyjęła uchwałę, zmieniając zapisy w Kodeksie Etyki Adwokackiej odnośnie korzystania przez adwokatów z informacji handlowej i reklamy. Wprowadzone zostały jednak ograniczenia dotyczące treści zamieszczanych w przekazywanych informacjach. 

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest pokazanie możliwości promocji kancelarii w Internecie, z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z zasad etyki zawodów prawniczych. Udział w szkoleniu pozwoli Ci zrozumieć specyfikę działań online i rozeznać się w możliwych kanałach promocji usług kancelarii w Internecie. Dowiesz się, od czego zacząć przygotowanie strategii marketingowej w kancelarii i czy w ogóle taka strategia jest Ci potrzebna.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jak ostatnie zmiany w Kodeksie Etyki Adwokackiej wpłyną na działania marketingowe kancelarii adwokackich?
  • Jakie ograniczenia niesie za sobą etyka zawodów prawniczych w kontekście promocji online?
  • Jakie możliwości promocji online mają kancelarie?
  • Gdzie i jak skutecznie promować usługi kancelarii w Internecie?
  • Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej?

Dla kogo jest to szkolenie? 

Szkolenie kierujemy do prawników, adwokatów i radców prawnych, osób zarządzających jednoosobową lub kilkuosobową kancelarią prawną, którzy chcą aby ich działalność internetowa przełożyła się na zwiększoną liczbę klientów i większy przychód Kancelarii.


Bezpłatny webinar stanowi wprowadzenie do szkolenia "Marketing prawniczy online", które odbędzie się 29.11.2023 r. 

Na szkoleniu dowiesz się jak skutecznie i w zgodzie z etyką zawodów prawniczych wykorzystać możliwości Internetu do pozyskiwania klientów kancelarii prawnej.

Zapisz się >

Program szkolenia

Termin szkolenia: 09.11.2023 13:00-14:30


  1. Zmiany w Kodeksie Etyki Adwokackiej - jak skorzystać na tej rewolucji?
  2. Czy radcowie mają gorzej?
  3. Etyka zawodów prawniczych (radców, adwokatów) a możliwości promocji w Internecie (strona WWW - SEO/Google Ads, social media [IG, FB, LI, Tiktok], blog, YouTube, podcast + jako dodatek: newsletter).
  4. Dlaczego nie każdy jest Twoim klientem? Gdzie i jak się promować skutecznie?
  5. Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej i czy w ogóle jest Ci potrzebna?
  6. Dlaczego lepiej być mrówką, a nie lwem, działając w Internecie?

Zarządzający agencją Marketing Prawników, autor pierwszego i jedynego w Polsce e-booka o LinkedIn w branży prawnej, prawnik z kilkuletnim doświadczeniem pracy w Kancelarii, a także ponad 5-letnim doświadczeniem w marketingu...

Założycielka agencji Marketing Prawników, autorka pierwszego i jedynego w Polsce  e-booka o Instagramie dla branży prawnej, prawniczka, działa w marketingu online od ponad 5 lat. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych,...